Deníček poutníků u kaple

31.12.2016 13:00

Zaplnil se už 3. díl deníčku, kam mohou poutníci zapisovat vzkazy. Zde přepisujeme některé z nich:

- Chodím k tobě sv. Peregrine velmi rád. Získávám od tebe sílu pro všední den. S tebou a Ježíšem je pro mne život krásný a plný. Díky, Přijdu zas!

- Přišli jsme ze Želešic pomodlit se za všechny nemocné.

- Modravá obloha a krásný ranní den. Slunce dnes vyšlo pro nás. Pro Vás, pro Tebe ... Sedím tu opřený o stůl, zavírám oči a nechávám paprsky slunce dopadat na mne, cítím žár a všudypřítomnou Lásku.

- Krásný den strávený s milovanou rodinou, děkujeme zde za zdraví a že jsme spolu šťastní!

- Jsem tu opět po měsíci. Překrásné místo. Díky všem, kdo se o to tady staráte! Zdravím z Nebovid.

- 8.5.2016 - letošní pouť - pěkné počasí, cca 300 poutníků z okolí. Díky Pánu Bohu a za rok opět zde!!!

- Ahoj Peregrínku, budeme se za chvilku stěhovat. Nechce se mi. (psáno dětskou rukou)

- Děkuji a prosím za vytrvalost v rozhodnutí, které tady bylo slíbeno.

- Prosím Tě, sv. Peregrine o přímluvu za lidi, kteří jsou zkoušeni rakovinou.

- Vydali jsme se na pouť po stopách sv. Peregrina. Chodíme do náboženství v Ořechově a moc se nám tu líbí.

- Tohle poutní místo mě moc potěšilo. Jsem z Velatic a jsem tu poprvé. Je zde krásně.

- Přišli jsme k Tobě sv. Peregrine oslavit své výročí. Děkujeme!

- Svatý Peregrine, prosíme o přímluvu za babičku Marii, která před 3 dny zemřela, o pokojnou cestu na věčnost. A také za zdraví pro malého nebo malou, jež se chystá na tento svět.

- Krásné nedělní odpoledne a my děkujeme za všechno, co nám Pán dal i vzal i ponechal. Na přímluvu sv. Peregrina vyprošujeme pro naši rodinu lásku.

- Máme nemocnou maminku a sv. Peregrin ji provází v naději. Díky!

- Svatý Peregrine, děkujeme Ti za krásnou pohodu a možnost modlitby a rozjímání na tomto místě. Rádi se sem vracíme. Také děkujeme všem, kteří se podílejí na údržbě tohoto místa a modlíme se za ně.

- Prosím za zdraví mojí milované po autonehodě, ať sem můžeme zase chodit společně.

- Přeji všem poutníkům krásné putování životem a nechť je Vám každý Váš den slavností!

Zpět